Tatra 815 z silnikiem V8

Podobne

 

qra.eblog

Temat: OPISY NASZYCH CIĘŻARÓWEK
Ponieważ lepiej późno niż wcale... Tatra T815 8x8 Fotka od Bobofrutxa Skala: ~1:13 Napęd: 2 silniki PF XL z redukcją 1:8.33 Skręt: silnik RC Zawieszenie pełne niezależne, pływające półosie Atrapa silnika V8 napędzana z dwóch pierwszych osi Przednie światła PF włączane wajchą koło kierownicy Podnoszona kabina Rozstaw osi 1 i 2: 15s Rozstaw osi 2 i 3: 29s Rozstaw osi 3 i...
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=9261



Temat: Tatra Vids ! (813 i inne)
to sie pomyliłem ale chłodzone v8, v10, v12 tatry napewno mają ale z chłodzonym wodą deutzem v8 z dakaru to prawda, czytałem że arabia saudyjska kupiła bodajże w 1992, 1100 tatr 815 8x8 i tatra na życzenie arabów zrobiła "jednorazowy" zakup chłodzonych wodą silników deutz, ten zakup tatr uchronił frimę tatra przed bankructwem, 1100 tatr kosztowało zjednoczone emiraty arabskie 180 milionów dolarów...
Źródło: rc-trial.ayz.pl/phpBB/viewtopic.php?t=386


Temat: [MOC] Tatra T815
Chciałbym przedstawić swoją ciężarówkę zbudowaną do zawodów trtr. Jest to Tatra T815 8x8. Zdjęcie autorstwa Bobofrutxa Na początek trochę danych technicznych: Skala: ~1:13 Napęd: 2 silniki PF XL z redukcją 1:8.33 Skręt: silnik RC Zawieszenie pełne niezależne, pływające półosie Atrapa silnika V8 napędzana z dwóch pierwszych osi Przednie światła PF włączane wajchą koło kierownicy Podnoszona kabina Rozstaw osi 1 i 2: 15s Rozstaw osi 2 i 3: 29s Rozstaw osi 3 i 4: 14s Szerokość: 25s Masa: 3750g Tatrę zacząłem budować w zeszłe wakacje. Wybrałem ją, ponieważ zawieszenie kolebkowe nie podobało mi się, ... 8x8 to zmieniłem model na T815, z dwóch powodów: miało mniejszą i ładniejszą kabinę oraz większy rozstaw osi 2 i 3, w sam raz na bboxy. Później kupiłem koła 94.8 i ... w środku było to ciut zbyt niestabilne. Drugi problem, doprowadzenie napędu do osi. Na początku silniki były między osiami 2 i 3, redukcja tuż za nimi. Główny wał się ślicznie skręcał, zatem silniki poszły do góry, a redukcja między osie 1 i 2 oraz 3 i 4. Wymagało to przeniesienia skrętu przed pierwszą oś oraz za drugą. Tak powstałe podwozie nawet jeździło, ... cięgna były ustawione zbyt wzdłużnie i przy obciążeniu koła nie chciały skręcać. Ostatecznie zbieżność trochę kuleje, ale skręt działa dobrze. Zawieszenie Starałem się oddać wiernie oryginalne zawieszenie Tatry. Mamy zatem jeden ... (też 2 na koło). Kabina jest unoszona, pod nią widać atrapę silnika, podłączoną kardanami do napędu. W kabinie jest kierownica, dźwignia do włączania świateł (sam switch PF jest ukryty), dwa fotele ... tutaj: http://www.brickshelf.com...ry.cgi?f=392890 Direct linki: http://www.brickshelf.com...ria/Tatra/1.jpg (od 1 do 17) Ponadto Tatrę widać na paru zdjęciach z wyścigu. Filmiku nie mam, ale jak jeździ można zobaczyć na filmikach: Kubricka, Fastera, czy Ciamka...
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=9676


Temat: OPISY NASZYCH CIĘŻARÓWEK
znowu - nie sprawdziło się z racji zbyt małej wytrzymałości. Napęd - 1xRC Długość - 48cm Waga - ok. 1.5kg Atrapa V8 Przełożenie 1:120 Jelcz 4x4 Taki sobie pojazd 4x4, zbudowany ... zbudowany dla testów silników PF. Jedyną jasną stroną samochodu była kabina, podwozie miało b. niewielką sztywność i rozsypywało się, podobnie jak same mosty napędowe. Odpadające zwolnice były niczym przy urwanym przednim moście. Napęd - 2xPF XL Długość - 50cm Waga - ok. 1.9kg Atrapa V6 Przełożenie 1:9 Tatra 815 Kolejna maszyna testowa, tym razem sprawdzałem zawieszenie typowe dla ciężarówek Tatra. Pojazd był wolny, ciężki i ospały, co miało odbicie w wybitnie przyklapłym przednim zawieszeniu. Był to jednak pewien dowód, że z LEGO da się zbudować działającą Tatrę bez żadnych wymyślnych technik, czy specjalnych klocków - konstrukcja auta była wybitnie prosta. Napęd - 1xPF XL Długość - 48cm Waga - ok. 2.3kg Atrapa V8 Przełożenie - mówiąc szczerze - nie pamiętam. MB Kurzhauber To miała ... - ok. 2.2kg Atrapa V6 Przełożenie - z12- z20, z8- z24, z8- z24 (zwolnice) Pojazdy inne, tymczasowe, wybitnie testowe: Tatra T813 (2007) Test-truck PF (2008) Dziwadło z zielonym knobem (2009)
Źródło: lugpol.pl/forum/viewtopic.php?t=9261



Designed by Finerdesign.com